Somnar snart

Kommer somna snart, gått till och från skolan i regn idag. Gud jag står inte ut! Plus okrar jag inte ta upp skolgrejer för att plugga. Undra hur mycke lättare livet hade varit om man inte hade haft läxor? De heter ju faktiskt "fritid". Seriöst de blir så mycket press på unga i dagens sammhälle! Iallafall i skolan, vi slutar skolan så vi ska kunna hinna med aktiviteter och vila upp oss inför nästa dag men man kommer ju hem typ 16.00 eller senare. sen sitter man kanske med läxor i två timmar, man ska äta och klockan är liksom redan 20.00 då... vem hinner göra några aktiviteter då? Att hålla oss i from är också viktigt!
 
Fan vad jag bara klagar! Ska komma på något jag gillar iaf, så skriver jag om de sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0