Fuck it!

Jag har varit på g (ush vad fult de låter...) med en kille typ någon månad innan sommarlovet och under hela lovet. Vi har typ gjort allt som finns förutom DTR (Define The Relationship). Men nu när vi börjat skolan igen så pratar han inte med mig, liksom wtf..? De är typ som han inte vågar prata med mig framför hans kompisar eller något sådant. Vi har inte heller träffats sen skolan börjat. Jag känner min väldigt uttnyjad på något sätt för de är verkligen som han skiter i mig, och de suger verkligen. 
 
Jag frågade honom ibörjan av "förhållandet" om han skulle tänka sig att vara tillsammans med mig men då sa han att han inte riktigt kommit över sitt ex och ville inte att allt skulle gå för fort. Men efter 6 månader så är man iallafall ganska redo att gå vidare eller? 
 
Killar asså... -.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0