Girl VS Girl

Tjejer hatar okända tjejer! Spelar ingen roll vart, är hon snygg så är hon ett hot! Du kan faktiskt inte neka detta, de är någon slags reflex för tjejer. Man kan känna att hon är en bitch utan anledning, man kan tycka hon klär sig överdrivet osv.
 
Som jag sa tycker de flesta den andra tjejen är ett hot. Jag vet inte varför man känner så men de är bara att lägga ner tycker jag. Jag försöker sluta, för vad har den här tjejen gjort mot dig? Hon sköter sig själv som precis varenda jävel gör! Tänk på de själv medans du står där och dömmer henne så står säkert en annan tjej och dömmer dig! Låt de vara och tänk på ngt trevligare. De finns för många bitcher i världen och de tjänar ingen på! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0