I see you...

Tycker de är ganska gulligt med killar som kollar på tjejers bröst medans de pratar med varann, som om de inte ser. Bara för de känns som ögonen inte flyttas något alls så märker man de väldigt tydligt! De tjejer jag känner säger aldrig något när killar gör så här, klart man älskar att få lite uppmärksamhet på brösten eller? ;)
 
Detta hände mig igår väääldigt många gånger! Jag och några kompisar var hos en kille som hade pool och såklart glömde jag badkläder så jag får bada i bh och trosor. Som de flesta vet så visar bh lite mer av brösten än en vanlig bikini bh gör. Iallafall så hade en av mina kompisar ett stort intresse i mina bröst och min rumpa just denna kväll, han gjorde precis den sak som jag skrev om innan och han kommenterade till och med min rumpa att trosorna såg för små ut! Han är riktigt snygg och har inte svårt att få tjejer men han och jag har aldrig riktigt varit sådanna vänner. Sen de här med att han skulle putta i mig i vattnet hela tiden och vara nära mig gjorde mig ganska glad.. ;) 
 
Jag tar inte illa upp om någon kollar på min kropp, jag gillar de! De betyder ju att man har en attraktiv kropp och de
är väl inget negativt? ;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0