Let me learn you somethings about love

Kärlek har sina ups and downs ibland och man måste bara lära sig att leva med de. Jag var tillsammans med en kille för cirka ett halv år sen, om inte mer, jag älskade honom mer än allt, men han älskade inte mig. Han sa att han gjorde de men det var uppenbart att han inte gjorde det. Jag blev så ledsen och är fortfarande ledsen för de som han gjorde mot mig som jag inte tänker gå in på, men de var inte schysst! Jag tänker nästan varje dag på honom och hur jag aldrig kommer förlåta honom, men igår pratade han med mig. Han frågade om jag var arg på honom, jag gav honom bara en blick och gick men resten av den dagen tänkte jag på vad han hade sagt. Jag ville säga såååå mycket till honom men jag vågade inte. Jag tänkte om jag hade sagt allt så kanske han hade bett om ursäkt. Tänk om han vill ha tillbaks mig? Vad skulle jag göra då? 
 
De är tankarna som förstör för en, om man bara går på magkänslan så hade nog ens liv varit mycket bättre. Många säger att man inte alls tänker när man är kär men jag tycker att man tänker för mycket. Man vill ha de perfekt och vågar inte vara sig själv. 
 
Jag tror aldrig jag har blivit älskad av någon kille och de suger! Jag vill just nu bara leva den tid jag har och sluta tänka för mycket, men de tillåter inte mitt huvud och vill bara förstöra för mig. 
 
Godnatt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0