Om mig

1: Namn? Jaa du ;)
2: Stjärntecken? Tvilling
3: Tre rädslor som du har? Att verkligen misslyckas och att börja må dåligt igen
4: Tre saker som du älskar?  Mina djur, familj och vänner
5: Två avtändande saker, enligt dig? Personer som ska typ hångla i 30 min 
6: Har du lärt dig ett nytt språk? ja 
7: Har du en Bästa vän? yes
8: Din sexuella läggning? hetero
9: Din första dejt? Haha vad räknas som en dejt!
10: Hur lång är du? 166
11: Vem saknar du just nu? Massa
12: Vilken tid föddes du? typ halv 10 eller något
13: Din Favoritfärg? bruna, blå, svart och vit
14: Är du kär i någon?  50/50
15: Favoritcitat? 
I'm not a bitch. I just have a low bullshit tolerance.
16: Favoritplats? Där jag är glad
17: Favoritmat? tacos typ? finns massa mat jag älskar!
18: Är du någon gång ironisk? mycket ofta ;)
19: Vad lyssnar du på just nu? nothing 
20: Vad lägger du först märke till med en ny person? håret
21: Skostorlek? 39
22: Ögonfärg? grön/brun
23: Hårfärg? brunett
24: Favoritfärg på kläder? massor!
25: Har du någon gång busringt någon? när jag var mindre ja :)
26: Vad är färgen på dina underkläder du har på dig? rosa tror jag 
27: Meningen bakom ditt alias? Vill bara "prata ut" här utan att bli dömd för den vissa tror jag är
28: Favoritfilm? The Notebook
29: Hur känner du dig just nu? BRA 
30: Någon du älskar? AA
31: Din relationsstatus? single and ready to mingle
32: Din relation med dina föräldrar?  BRA, men bäst med min mami
33: Favorithögtid? Jul tror jag :)
34: Tatueringar/piercingar du har?noo
35: Tatueringar/piercingar du vill ha? text på revbenen eller något litet på handleden
36: Anledningen till varför du blev medlem här? Bloggar här..
37: Hatar du och ditt ex varandra? Hatar iaf honom, och jag är nog inte hans favorit
38: Får du "Godmorgon"- och "Godnatt"-SMS? Ibland så ;)
39: Har du någonsin kysst personen du senast SMS:ade? Haha verkligen inte
40: När höll du senaste handen med någon? haha de håller inte jag koll på
41: Hur lång tid tar det för dig att göra dig klar på morgonen? 1 timma kanske
42: Har du rakat benen de senaste tre dagarna?nope
43: Vart är du just nu? hemma
44: Om du var full, vem skulle ta hand om dig? Är inte så lätt påverkad men har säkert vänner som skulle tagit hand om mig
45: Har du varit på ett bröllop? ja
46: Bor du med dina föräldrar? jaa
47: Längtar du till något? Lördag ;)
48: Känner du någon av motsatt kön du kan berätta allt för? jaa! 
49: Har du varit underviktig? nej
50: När kramade du någon senast? idag
51: Vad skulle du göra om den senaste personen du kysste, kysste någon annan framför dig? Blivit lite avundsjuk men skit samma vi håller inte på längre
52: Finns det någon du litar på men inte borde? hoppas jag inte
53: Något du inte gillar med idag? Helt okej dag!
54: Om du kunde träffa vem som helst på jorden, vem skulle det vara? Julian Morris
55: Vad/vem tänker du på mest? V
56: Din konstigaste talang? Massor
57: Har du några konstiga fobier? haha nej de tror jag inte
58: Föredrar du att vara bakom eller framför kameran? framför ;))
59: Vad var din senaste lögn om? vet inte
60: Föredrar du att ringa via telefon, eller videochatta? telefon
61: Tror du på spöken? no
62: Tror du på magi? no
63: Tror du på lycka? jaa
64: Hur är vädret just nu? mörkt
65: Vilken var den senaste boken du läste?  Min engelska bok 
66: Gillar du lukten av bensin? usch nej
67: Har du några smeknamn? kanske de kanske
68: Senaste skadan? skadar mig för ofta för att komma ihåg
69: Spenderar du pengar eller sparar du dom? spenderar!!
70: Kan du röra din näsa med tungan? nej 
71: Är det något rosa i rummet du är i nu?  JAA
72: Favoritdjur? alla, förutom insekter då
73: Vad gjorde du igår vid midnatt? sov
74: Vad tror du satans efternamn är? eh va?
75: Vilken sång gör dig mest glad när du hör den? vet inte
76: Hur kan man vinna ditt hjärta? olika
77: Vad vill du ha skrivet på din gravsten? bitch please
78: Har du varit olyckligt kär? aa
79: Ditt favoritord? ?
80: En bra blogg du följer? kissie typ
81: Om hela världen lyssnade på dig, vad skulle du säga? inget hade blivit as nervös 
82: Känner du någon som sitter i fängelse? nej
83: Vad har du för bakgrundsbild på datorn? på en blomma
84: Har du gjort något pinsamt? klart
85: Har du köpt kondomer? en gång
86: Fått IG i ett ämne/kurs? nej
87: Kysst en kille? jaa
88: Kysst en tjej? jaa
89: Kysst någon i regnet? nej 
90: Haft ett jobb? jaa
91: Lämnat huset utan plånbok? aa
92: Mobbat någon på internet? nej
93: Haft sex offentligt? nope
94: Rökt? ja
95: Druckit alkohol? ja 
96: Är du vegetarian/vegan? nej!!
97: Varit inne på datorn 5 timmar i sträck? antagligen
98: Tittat på tv 5 timmar i sträck?  ja
99: Varit utomlands? JAA
100: Fått ditt hjärta krossat? typ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0