Ribban är för hög...

Jag tycker man satt ribban allt för högt för tjejer och killar i dagens samhälle... Jag har ju samma syn som resten av Sverige ju men de känns lite fel va? Att om man är (som jag) lite "kurvig" och inte är smal som en planka och inte spela fotboll så kommer vi aldrig få den där snygga "populära" killen. Jag säger nu inte att jag är tjock på något sätt men jag har den kroppen som har lite större bröst, rumpa och bredare höfter. Men fuck bara för jag inte hänger med de där dryga, överdrivna blonda tjejerna betydder de inte att jag inte duger till dig! Opps, där kom vi in på spåret om honomigen... Jag vill verkligen ha honom men han har inte ens försökt fixa något och de betyder att HAN inte förtjänar MIG! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0