Små fjortisar

Nu när pojken dragit hem så tänkte jag skriva en sak som jag irriterar mig på :) äntligen
 
Fjortisar. Som springer runt och är allmänt jobbiga, jag var själv så för ngt år sen men nu tycker jag bara att dom som söker uppmärksamhet genom att skrika, snacka om droger (som dom inte ens vågar ta) och att ropa åt folk som de inte känner är bara några exempel. Om jag var lika jobbig innan jag fattade hur man bettede sig så vill jag typ gå och dö. 
De finns flera som inte tagit sig ut fjortisstadiet som är säker 16 och uppåt. Liksom grow up! Tänk på att människor som "kände" dig när du bettede dig så kommer antagligen alltid se dig på de sättet...

Kommentarer
Postat av: beciell

Vill du väldigt enkelt göra en tjej glad så här inpå julen? :) BARA tryck på denna länken, så har du röstat på mitt bidrag (The world of beciell) ALLT du behöver göra är att trycka, sen är det klart, tack så mycket http://cdon.bloggportalen.se/vote?option=22 GOD JUL! (det är en tävling med CDON.com)

2012-12-12 @ 23:09:41
URL: http://cdon.bloggportalen.se/vote?option=

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0