Shopaholic

Jag är verkligen Shopaholic! Varje månad när jag får pengar så försvinner dom nästan direkt! Asså jag är verkligen beroende men jag känne inte att jag får mer skor/kläder/smycken och sånt ändå. Ibland när jag är i affärer så har jag typ fem plagg som jag ska köpa sen tänker jag "är de verkligen värt de?" också hänger jag tillbaks allt, men ändå så försvinner mina pengar jätte snabbt! Jag måste verkligen hitta ett sätt att kunna skaffa mer pengar, men de är ju så svårt med skolan, träningen och MASSOR med läxor!
Något tips på vad jag kan göra? ;)

Kommentarer
Postat av: Hanna

älskar också shoppng... :)

2012-11-01 @ 17:19:36
URL: http://hannasjoqvist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0