Småungar

Bara jag som är ganska irriterad på småtjejer som är ungefär 12, 13 år? Dom tror att dom är såååå jävla stora! Jag satt på esspressohouse för några dagar sen och då satt några 12 åringar bredvid mig (jag vet de för de sa att de var så najs att vara äldst på skolan). Dom satt och snacka hur några äldre killar hade kollat in dem. Man bara suuuck!

Antagligen kollad de på dom eftersom de var såg så jävla bitchiga ut! Liksom när man är 12 så pushar man inte upp "brösten" till hakan och går i typ 10 cm klack okej!? Varför skulle dom kolla in er? ärligt, killar tänker oftast på sex när de kollar in en tjej och dom såg inte sååå knullbara ut!
 
Om jag ser en kille som är snygg tänker jag alltid, hur skulle han vara i sängen? kan han lixom göra de ordentligt och inte vara hur feg som helst? De tänker jag alltid på innan jag börjar "ragga"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0