Duktiga mig

Har varit lugn hela helgen, mamma har inte ens varit hemma. Gjort läxor och städat... Jag är perfekt ju!
 
Btw, har tagit p-pillerna i sju dagar nu, har inte märkt någon skillnad på mig själv. Lite humör svängningar men annars är de lugnt. Jag kanske ska förklara lite vad de gör x) de här är iallafall vad jag fick veta: Kroppen bildar en slemhinna som ägget fastnar i, men de pillerna jag går på gör så att kroppen inte bildar någon slemhinna alltså kan ägget inte fastna i något. Men jag kommer få mens en gång till eftersom kroppen redan har bildat en slemhinna innan jag började äta p-piller. 
Jag hoppas iallafall de fungerar, antingen fungerar de perfekt eller så blir de helt fel och man kan få mens lite när som helst och mycket humörsvängningar m.m.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0