Arg

Just nu är jag så jävla arg. Var och spelade fotboll helt random med några kompisar, och den personen man verkligen gillar mest, nästan min bästa vän, den man känner alltid är där för en, ska så klart dissa en om jag inte är den mest roliga personen. Han/Hon vänder så snabbt när de gäller person att umgås med. Han/Hon klaga på mig hela tiden, jag är inte särskilt bra på fotboll men jag försöker iaf. Liksom i början var han/hon kul och så men efter mindre än halva tiden så var de bara att ignorera mig, och var glad mot alla andra. Jag hade inte gjort något! så jag drog hem tidigare och fick såklart inte ens ett hejdå även om jag sa de i ansiktet på han/hon...
 
De här är då inte de ändå som har hänt men en av sakerna iaf som får mig att må dåligt igen. Igen menar jag med att för nästan ett år sen så hade jag självmords tankar och fick ligga på psyket i några dagar, de var otroligt jobbigt. Men varför när man är på toppen så kommer allt på samma gång och bara drar ner en till botten igen? Så irriterande, de är inte första gången jag varit så glad och nöjd med mitt liv och sedan bara sjunkit till 0 igen..

Kommentarer
Postat av: Victoria

Hihi jaså!
Usch vilket dålig vän han/hon är.

2012-11-05 @ 13:00:38
URL: http://impalaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0