Neeej!

Varför kan man inte bara sluta utnyttja människor!? Jag nekar inte till att jag har gjort de, men inte för särskligt stora saker och jag gör inte de längre heller! Men när de kommer till att utnyttja någon för sex är de otroligt FEL! Gå och låtsas som du inte känner mig framför dina kompisar, vi har aldrig träffats, vi har aldrig haft sex, du lurar mig bara för sex! Nej, de är fan inte okej! Känner sååå många personer som gör de! (mest killar, no offence) 
Asså jag har aldrig utnyttjat någon för sex, alla tror bara de för när någon försöker ha de med mig så kan jag inte säga nej, de känns jobbigt av någon anledning! 
 
Nu märker ni säkert att jag riktar ovanstående till mitt "ex kk"... Asså jag är så dum! Kan inte säga nej när jag väl bestämmer mig för de! Är de bäst att sluta prata med honom? Sluta svara på sms? Allt? Jag orkar inte må dåligt även om de är jag som drar in mig själv i de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0