Skolan asså?

Känns som jag kom hem från skolan för typ en timma sen? whaaaat..!? Men usch vad trött jag är, blir alltid trött på den här tiden av året, vädret är skit och de blir mörkt direkt! Ska snart åka iväg och träna, får se hur länge jag orkar. 
 
Har märkt att på gymmet så tränar de flesta sen sticker de hem direkt. Jag tränar, duschar och kanske köper ngt att dricka (Inte läsk eller ngt sånt^^) sen tar jag bussen hem. För lixom vem vill sitta på bussen helt svettig? Helt okej om man har bil eller kanske går hem men jag har sett jätte många på bussen som sitter i tränings kläder och luktar svett, usch asså! De är väl inte så jävla pinsamt att duscha? Alla skäms för ngt på sin kropp si what ever? Personer har faktiskt en tendens att stirra på mig för jag har string, asså hahah? Jag har de faktiskt av en riktigt bra anledning! Jag hatar väcken som syns igenom jeansen om man har vanliga trosor på sig! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0