Åhh!

Är de inte jobbigt när man lyckas göra bort sig framför en person som man bara vill visa att man klarar sig utan denne!? Lyckades med de igår... Mitt ex (ja, jag är lite besatt fortfarande efter 8 månader...) var på bussen och när jag ska av så märker jag att han stirrar på mig som vanligt. Men är man lika klumpig som jag så snubblar man och råkar tappa en bok som man håller i, i HANS knä! Och då måste man väl vara snäll och säga tack och le? De var ju precis de jag gjorde och efter några timmar efter jag kom hem så fick jag ett sms från HONOM! "jasså, du läser den boken? ;)" jag var tvungen att vara lite dryg och svara "Ja, men de är för skolan.. och messa mig inte mer tack du förtjänar inte min tid... -.-"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0