Awkward.

Jag är då ett Awkward fan, för dom som inte vet vad de är så är de ett program som man kan se på MTV fast jag kollar mest på datorn så jag ligger lite före MTV. 
 
Tänk ändå att ha ett liv som Jenna, att gå från nobody till den som måste välja på två killar. Man önska fan de. Inte de att hon har massor med killar som dreglar efter henne men att hon har två fantastiska som hom måste välja av. De skulle dock vara hemskt men vilken tjej drömmer inte om de? 
 
Hade en period då jag bokstavligen strula med olika killar varje dag. Dock var de här inga fantastiska killar och inget jag är stolt eller glad över nu några månader efter. Vill bara ha en kille men han är verkligen som Matty i början på awkward. Dock fortsatte inte mitt awkward utan tog slut i onsdags. Jag kan verkligen inte sluta tänka på honom.. Fuck asså, min hjärna vill inte lyda mig. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0