Förlåt!

Riktigt dålig update! Förlåt! Har varit riktigt upptagen idag, däckade hos en kompis igår sen på morgonen blev jag bombad med sms av en person för han ville att jag skulle komma och kolla på hans match så jag drog mig ner till stan och gjorde de. Sen gicke tiden otroligt snabbt så jag försökte pressa in gymmet efter, och jag lyckades! :) 
 
Någon som har en riktigt bra kur mot baksmälla? ^^ och inget med att inte dricka eller något som man gör innan man lägger sig för de glömmer jag ändå bort då! x) 
 
Bara jag som kör på "ex samtalen" när jag är full? alltså ringa sitt ex och berätta hur mycket man hatar honom tills han inte svara längre? Jag gjorde de innan, men nu har jag raderat hans nummer så jag slipper de pinsamma blickarna sen... x)

Kommentarer
Postat av: andreas

Google is your friend ;)

2012-10-22 @ 00:44:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0