Shit

Som jag sa i förrgår så "gjorde jag slut" med min kille men varje gång jag ser honom så kan jag inte låta bli att sakna honom lite.. :/ Asså jag vill verkligen inte ha tillbaks honom för jag vet att de inte kommer funka och att de är jag som blir sårad i slutändan, men jag vill att han ska vara mig och jag tänker att de kanske kan funka. Otroligt vad man kan ljuga för sig själv asså.. Av någon anledning har han börjar prata, krama mig i skolan utan anledning (vi går inte i samma klass eller så). De gjorde han inte annars förutom när vi bara var med våra kompisar. Är de ett tecken på att jag kanske inte är så bort glömd som jag tror? Iallafall om han vill ha tillbaka mig måste han vissa för alla att han vill de och inte "gömma mig". Right..?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0