Attention Whore?

Jag älskar uppmärksamhet från okända personer! Spelar igen roll om de är positivt eller negativt. Som jag sa i förra inlägget så är tjejer sjuuukt besatta över andra tjejer och ser dom som ett hot. Därför älskar jag när personer kollar på mig, för de betyder att de inte har ngt bättre för sig och att de säkert drömmer mig! De är inte så att jag hoppar runt och är överdrivet barnslig bara för uppmärksamhet, men jag är en otroligt glad människa och därför hörs jag säkert ganska mycket. Folk som kanske har en deppig dag hatar sådana människor som mig! För mig är de bara kul, jag tar de som positivt att jag inte är osynlig iallafall ;)


Kommentarer
Postat av: Annika

Fin blogg :)

Svar: Tack :)
Anonym Anonym

2012-09-04 @ 21:49:05
URL: http://blogofphoto.webblogg.se
Postat av: Victoria

TACK!! Hoppas du kikar in fler gånger isf :)

2012-09-05 @ 07:58:01
URL: http://impalaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0