Ge upp?

Nu är de så här att jag har desperat på att bli kär. Jag har inte varit kär sen mitt ex och de har varit jobbigt. Jag har aldrig haft så här svårt att bli kär i någon efter honom, kanske för att jag var otroligt kär i honom. Men iallafall, borde man "gå och leta" efter den rätt eller ska man vänta tills han dyker upp? Och jag känner om jag skulle bli kär igen kommer jag antagligen bli otroligt sårad och må lika dåligt som jag gjorde i några månader efter den här killen. 
 
Life is full off shit...

Kommentarer
Postat av: Sanna Svedin

Lust att göra ett bloglovin byte? :) Kolla gärna in på min blogg där det pågår en veckans blogg tävling!

2012-10-05 @ 19:59:22
URL: http://gottagetdown.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0