String

Komme inte igår om jag har skrivit detta förut men isåfall kommer de igen ;)
 
Jag vet jätte många som tycker de är jätte konstigt att jag använder stringtrosor! Jag gör inte de för att vara "sexig" de är ju inte precis som någon ser dem och om jag ska ha sex brukar jag oftast inte ha trosor på mig, utan jag använder de pga av att jag hatar linjerna man får på rumpan om man har vanliga trosor plus tighta jeans. Många frågar också om inte de känns konstigt att ha ett "snöre" i röven. Nej, klart de inte gör! Dom är ju fortfarande till för att vara "bekväma", inte precis som man köper jätte obekväma trosor pga av att man får en linje i byxorna. Känns ingenting alls, eller alltså, man tänker ju inte på att de känns något. 
 
detta är väl den "extremaste" modellen jag har

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0