Bara jag som stör mig?

Okej... för ett par veckor sen var jag med några kompisar (4st) då träffa jag en riktigt gullig kille, han verkade också gilla mig för han rörde mig hela tiden, när jag låg med benen över honom så smekte han dom. Kvällen slutade med att vi hånglade lite men inget mer. Nu har vi träffats med kompisar några gånger efter men han verkar inte bry sig ett skit! Förstår inte vad jag gjort för fel! Frågade EN gång om han ville göra något någon dag, de är väl de enda "på" honom jag varit.... 

Kommentarer
Postat av: Filippa Wallin

Killar kan vara ganska dumma ibland! Men det finns ju bra där ute också! Kram på dig fina du! Hoppas det löser sig för dig!

2013-03-11 @ 20:44:16
URL: http://chippaz.blogg.se/
Postat av: ♣ Ida - Hon som föddes med LKG

Han kanske är osäker på vad han känner för dig :) Men hoppas att det löser sig snart!

2013-03-11 @ 21:10:45
URL: http://idahtt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0