Upp och ner

Varför går man från pepp till depp på ett ögonblick? Så sjukt jobbigt!
 
Sitter och lyssnar på Just give me a reson av Pink! Känner så till alla man bara inte orkar med längre, respektlösa människor och personer som inte tänker på att man faktiskt bryr sig om du pratar med mig offentligt eller inte,..
 
Är bara sjukt stressad och trött på allt! Ja! jag klagar som fan men livet vill aldrig gå som de borde och jag försöker vara sjukt possitv men de går ju så där jävla bra..!
 
Nu ska jag bara ge lite tips! Om en person som du bara strular runt med för att de är kul inte låtsas känna dig så skit i han/hon... Du kanske inte tror du kommer bry dig men de gör du sen, jag lovar dig! Bättre att lämna personen innan du blir sårad

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0